Greseli pe care ar trebui sa le evite orice agent imobiliar

Greseli pe care ar trebui sa le evite orice agent imobiliar

Graba

Ca si specialist in domeniul imobiliarelor, este responsabilitatea ta sa atragi si sa fidelizezi clientii, sa ai o strategie de marketing si promovare. Desigur, este de ajutor si brokerul pe care il ai insa trebuie sa stii ca succesul tau propriu nu este responsabilitatea sa. Dincolo de beneficiile pe care ti le aduce lucrul sub un brand, asa cum este si RE/MAX Gold, acesta este doar un ajutor fara a substitui implicarea ta.

Atunci cand incepi cariera in imobiliare nu ai leaduri ori listari ci trebuie sa te implici pentru a le obtine. Brandul brokerului iti ofera credibilitate insa este vital sa lucrezi, zilnic, si la brandul tau personal. Nu trebuie sa fii dezamagit deoarece este un lucru normal.

Tot ce trebuie sa faci este sa realizezi o buna planificare a timpului si resurselor, sa iti stabilesti obiective si un plan concret de actiune. Ia in calcul o perioada de aproximativ 9 luni pana in momentul in care vei putea obtine un venit palpabil din aceasta activitate. Nu exist acai scurte prin care sa poti avea succes. Promoveaza-ti brandul personal, trimite mesaje catre oamenii din cercul tau de client si demonstreaza ca esti un profesionalist.

Asteptarea unui succes imediat

Acele cazuri in care un agent imobiliar incheie tranzactii din prima zi si obtine success peste noapte sunt doar exceptii de la regula. Ei sunt agenti foarte bine conectati, cu multa experienta ori pur si simplu au fost in locul potrivit, la momentul potrivit.

 In cele mai multe situatii este nevoie de cateva luni pana in momentul in care inchei prima tranzactii si de minim un an pana sa ai un venit stabil din activitatea de agent imobiliar. Desigur, acest lucru nu trebuie sa te sperie ci doar sa te determina sa realizezi scenarii realiste si sa iti construiesti un plan pe lucru.

Lipsa de pregatire pentru cheltuielile aferente

Avand in vedere aspectele de mai sus, este clar ca se impune sa pornesti la drum cu un buget dedicat. Ca in orice afacere, e nevoie de cheltuiesti pentru a produce.

Trebuie sa iei in calcul cheltuielile aferente unei francize, produse de birotica, achizitia si intretinerea unei masini, realizarea unui website, instrumente de marketing si promovare. Desi poti spune ca este mai usor fara costurile unei francize, trebuie sa iei in calcul faptul ca aceasta iti ofera credibilitate, lucru ce ar implica timp si resurse multiple pentru a-l construi de la zero in cazul unui brand nou.

Lipsa unei strategii de marketing

Poate fi foarte usor sa incepi alocand bani multi catre realizarea de flyere ori catre campanii de promovare in cadrul retelelor sociale. Este, in acelasi timp, sic el mai simplu mod de a-I pierde. Inainte de a incepe orice actiuni de promovare trebuie sa iti intelegi nisa. Incepe prin a-ti raspunde la urmatoarele intrebari:

  • Care este nisa mea din domeniul imobiliarelor?
  • De unde isi iau informatii membrii acestei nise?
  • Cand este cel mai probabil ca ei sa apeleze la ajutorul unui agent imobiliar?
  • Ce tipuri de media folosesc ei?
  • De ce ar apela la serviciile mele in detrimentul celor oferite de concurenta?
  • Cum le pot oferi valoare chiar din prima zi?

De asemenea, trebuie sa tii minte ca este nevoie de timp pentru a-ti construi un brand personal ceea ce implica un plan de actiuni de marketing nu doar un effort punctual. In acest mod poti atrage atentia si ramane permanent in mintea prospectilor tai.

Leave a Reply