Saptamana unui lider

Saptamana unui lider

De multe ori auzim ca nu este o formula exacta pentru succes. Desi acest lucru este adevarat intr-o mare masura, exista anumiti pasi pe care ii poti face pentru a-ti duce afacerea in directia potrivita. Ar fi util daca ai putea ordona activitatile si realiza un sistem pe care sa il urmezi in fiecare saptamana, nu?

Am analizat lucrurile invatate dar si pe cele care m-au ajutat sa imi ating, intotdeauna, obiectivele. Nu spun ca lucrurile pe care le vei gasi in articol sunt singurele pe care trebuie sa le faci, dar daca respecti aceasta organizare, curand, iti vei crea noi obiceiuri constructive.

Duminica: planifica

Odihneste-te si planifica. Atunci cand ai un moment de liniste, gandeste-te la ceea ce ai facut in saptamana care se incheie. Apoi stabileste obiective pentru saptamana ce urmeaza. Nu incerca sa planifici totul. Gandeste-te la cele mai productive sarcini si axeaza-te pe acelea. Intotdeauna planifica in scris astfel incat si poti adauga noi ganduri. In final, transfera cele mai bune idei in lista de saptamanala de sarcini.

Luni: implementeaza

O data ce ai generat o lista principala cu activitati, ocupa-te de implementarea acesta si aloca-le timp. De asemenea, concenteaza-te asupra celor care iti aduc cele mai mare beneficii. Pe celelalte lasa-le pentru zilele in care ai mai mult timp ori delega-le. Scrie pana la sase activitati pe care crezi ca le poti realiza in fiecare zi.

Marti: trezeste-te devreme

Chiar daca iti place sa lucrezi noaptea, vei vedea ca, atunci cand te trezesti devreme si faci mai multe activitati inainte de inceperea programului de lucru, vei avea mai multa energie. Multi specialisti recomanda sa indepliesti cinci activitati inainte de 11am. Robert Braul a afirmat in mai multe intereazviuri “Unul dintre secretele succesului este sa iei pranzul la ora la care cele mai multe personae iau micul dejun.”

Miercuri: axeaza-te pe branding

Activitatile de marketing reprezinta una dintre cele mai mari provocari pentru promovarea unui brand. Totusi, brandingul este chiar mai important decat marketingul. Desi poti crede ca sunt una si aceeasi activitate, acest lucru nu este adevarat. Marketingul se axeaza pe produse si servicii in timp ce brandingul este orientat catre afacerea ta si modul in care ii ajuta pe oameni sa isi indeplineasca obiectivele personale. Cand te concentrezi pe branding, integrezi toate elementele de marketing intr-o strategie solida ce va adduce brandul tau in fata cat mai multor oameni, prin intermediul a diferite platforme si canale.

Joi: inoveaza

In cazul in care ai o afacere orientata spre productie, joia este o zi buna pentru a inova. Este posibil sa ai intalniri de creatie cu echipa si in alte zile. Totusi, ai grija ca in fiecare zi de joi sa aloci timp laturii inovatoarea a afacerii tale si sa notezi idei pentru urmatorul proiect.

Vineri: evalueaza

Se spune ca o viata neevaluata nu merita traita, lucru perfect adevarat si in cazul unei afaceri. Foloseste o zi din saptamana pentru a-ti evalua activitatea. Vinerea te poti uita la statistici, indicatori de performanta si vanzari, comparand cifrele cu cele de saptamana si luna trecuta. Gandeste-te unde vrei sa fii peste sase luni sau un an. “Nu-ti stabili asteptari mai joase pentru a coincide cu performantele. Creste performantele pentru a-ti indeplini obiectivele. Cere ce-I mai bun de la tine si fa tot ceea ce este necesar pentru a reusi.” – Relph Marston

Sambata: fa ceva distractiv

Da, chiar si cei mai perseverenti oameni de afaceri au nevoie de o pauza. Prin urmare, aloca timp si pentru pasiunile tale fie ca vorbim despre pictura, lectura, sport ori calatorii. In acest fel, te poti detensiona si pregati pentru o noua saptamana. Fa orice consideri necesar pentru a-ti reincarca bateriile.

Leave a Reply