Dezvoltarea inteligenței emoționale asigură succesul unui agent de top

Dezvoltarea inteligenței emoționale asigură succesul unui agent de top

În prezent, brokerii imobiliari se confruntă cu o competiție puternică. În fiecare săptămână trebuie să ia zeci de decizii pentru a putea merge înainte. Multe dinte acestea sunt bazate pe emoții.

Însă emoțiile pot fluctua iar deciziile care sunt fondate numai pe ele pot avea un impact negativ asupra afacerii. Prin urmare, cum ținem la distanța acest carusel emoțional? Răspunsul este simplu: prin dezvoltarea inteligenței emoționale.

Oamenii cu au un nivel ridicat al inteligenței emoționale văd mult mai clar lucrurile. Au o încredere care îi ajută să gestioneze provocările. Aceasta include foarte bune abilități interpersonale și capacitatea de a interpreta emoțiile – atât propriile sentimente cât și cele ale oamenilor din jur. Ei știu să nu se pleaseze, niciodată, la extreme.

Una dintre cheile succesului în afaceri este deținerea unui grad crescut de inteligență emoțională. Blocând așa numitul „zgomot emotional”, ei se pot concentra asupra lucrurilor care îi ajută să ia decizii înțelepte, mergând pe drumul corect către îndeplinirea obiectivelor.

Mai jos sunt trei strategii ușor de aplicat pe care eu le-am folosit pentru a-mi crește nivelul de inteligență emoțională.

1. Dezvoltarea conștientizării de sine.

Un element cheie al inteligenței emoționale este conștientizarea de sine. Acest lucru înseamnă să fii, în permanență, conștient de sentimentele tale pentru a le putea ține sub control și înțelege modul în care îți influențează activitatea de zi cu zi. De fiecare dată când pierzi controlul emoțiilor, ești predispus la a face greșeli. Orice persoană care are o inteligență emoțională dezvoltată știe că nu poate schimba toate lucrurile care influențează afacerea însă reacția la acestea are un impact puternic asupra a ceea urmează să se întâmple.

2. Crearea unor obiceiuri zilnice bune

Oamenii de succes au obiceiuri zilnice bune. Acest lucru poate consta într-un sistem sau proces format din 3 etape:

  • stabilirea obiectivelor,
  • planificarea sarcinilor
  • gestionarea productivității.

3. Încercarea de a-i înțelege mai bine pe ceilalți.

Oamenii „cumpără” oameni înainte de a alege un produs. Fii autentic și onest în conversațiile cu clienții și recunoaște atunci când nu știi răspunsul la o întrebare. De asemenea, ascultă activ nevoile și preocupările lor în loc să aștepți doar șansa ta de a vorbi. Acest lucru te va ajută să empatizezi cu ei și să se formeze o relație de încredere între voi. Vei fi surprins de faptul că, astfel, un client se va deschide în fața ta mult mai ușor. Iar acest lucru se va reflecta în încheierea mult mai rapidă a tranzacțiilor.

Ca în orice domeniu, primești ceea ce semeni. Această regulă nescrisă se păstrează și în imobiliare. Totul depinde de efortul pe care îl depui. Pentru a-ți dezvolta inteligența emoțională ai nevoie de multă muncă și perseverență însă, te asigură că efortul merită. Imobiliarele reprezintă o industrie ce evoluează rapid, cu mulți factori perturbatori care te pot determina să iei decizii greșite. Prin urmare, dacă îți dezvolți încrederea în sine, îți stabilești obiceiuri sănătoase și ești atent la cei din jur ai șansă să îți construieși o carieră de succes în domeniul imobiliarelor. Iar partea frumoasă este faptul că aceste lucruri depind doar de tine.

Leave a Reply