Ajută-ți agenții să își îndeplinească obiectivele

Ajută-ți agenții să își îndeplinească obiectivele

3 modalități:

  • Agenții trebuie să știe câte lead-uri trebuie să genereze pentru a închide o tranzacție.
  • Agenții trebuie să cunoască numărul de tranzacții necesar pentru a-și atinge obiectivul lunar.
  • Agenții trebuie să realizeze și să execute un plan de acțiune pentru fiecare persoană cu care lucrează.

Efectele pandemiei de Coronavirus și ale creșterii ratei șomajului se preconizează a-și face simțită prezența anul viitor. Prin urmare, dezvoltarea agenției poate deveni o provocare pentru brokeri.

Evită incertitudinea și temă – oferă direcții clare

Incertitudinea din piață conduce la inacțiune și teamă – două reacții pe care vrei ca agenții tăi să le depășească sau, măcar, să le controleze. Oferindu-le sfaturi și strategii concrete, îi poți ajută să treacă mai ușor peste această perioadă și chiar să aibă rezultate excelente.

Cu siguranță, un broker bun știe întotdeauna dacă agenția pe care o coordonează se află pe drumul corespunzător în ceea ce privește obiectivele lunare, trimestriale și anuale. Prin urmare, fiecare agent trebuie să cunoască unde se poziționează, cât de aproape sau departe este de îndeplinirea obiectivelor sale. Acest lucru îl va ajuta să își construiască strategiile de lucru.

Agenții tăi își cunosc numărul magic?

Toți agenții trebuie să știe „numărul magic” de tranzacții necesar pentru atingerea obiectivelor lunare. Dacă l-au depășit, se poate crește. Dacă mai au până la a-l atinge este posibil să aibă nevoie de ajutorul tău pentru a identifica și combate provocările.

Alocă-ți timp pentru fiecare membru al echipei și pune următoarele întrebări: „Ești pe drumul cel bun în ceea ce privește atingerea obiectivelor lunare?” și „Care este numărul tău magic?. De exemplu, numărul magic al unui agent poate fi reprezentat de cinci tranzacții încheiate lunar.

Dacă agenții tăi îți pot răspunde, este perfect. Dacă nu, ajută-i să stabilească detalii clare, fără a-I judeca. Trecând prin intregul proces alături de tine îi va ajuta să înțeleagă mai bine ce trebuie să facă și să își stabilească, mai ușor, obiectivele și planul de acțiune.

De exemplu, îi poți ajuta pe agenți să se gândească la numărul de leaduri pe care trebuie să îl genereze pentru a încheia o tranzacție. Analizați împreună specificul fiecărui lead: nevoia de spațiu, intervalul de timp în care dorește să cumpere sau vândă, bugetul, etc. Este important să realizeze și să aplice un plan bine pus la punct pentru fiecare client cu care lucrează astfel încât să încheie o tranzacție.

Cu siguranța, obiectivele specific și strategiile merg mână în mână în piață imobiliară, indiferent de pandemie sau criză. Ele ajută la eliminarea temerilor și inacțiunii. O data ce agenții tăi au un astfel de plan de lucru în mână, vor păși cu mai multă încredere în următorul an.

Leave a Reply