4 modalități de a transforma un vânzător în cumpărător

4 modalități de a transforma un vânzător în cumpărător

Cu siguranță știi cât de importantă este retenția unui client. Deși există șansa ca un cumpărător să revină pentru o nouă achiziție sau să te recomande, este interesant momentul în care reușești să transformi un vânzător în cumpărător. Cum poți să determini un vânzător să vrea să lucreze cu tine pentru următoarea tranzacție, de cumpărare? Aplică sfaturi de mai jos și vei crește vizibil șansele.

1. Tratează fiecare discurs de vânzare ca pe un interviu

Este prima ta ocazie de a-i face o impresie bună unui potențial client. Atunci când te prezinți la o vizionare cu temele bine făcute și ai capacitatea de a identifica, în mod corect, nevoile prin adresarea întrebărilor corecte și preocuparea față de temerile pe care le are, un client va ști că este important pentru tine. Pe măsură ce descoperi obiectivele sale, identifică și planurile de viitor. În momentul în care le cunoști încă de la începtului colaborării, vei avea șanse mai mari să îl convingi să colaboreze cu tine pentru identificarea viitoarei case.

2. Construiește o relație deschisă cu clienții

Clienții tăi trebuie să știe că sunt pe mâini bune și că acționezi în interesul lor, nu din dorința de a primi, mai rapid, comisionul. Ei trebui să se simtă persoane, cu nevoie și dorințe, nu cifre. Realizarea unei afaceri repetate implică stabilirea unei relații cu valoare. Crează, întotdeauna, legături cu clienții tăi iar acestea vă vor ține împreună.

3. Gestionează corect așteptările clienților

Este posibil ca, uneori, clienții să aibă așteptări pe care nu le poți îndeplini. Află acest lucru de la început. Poți faci experiența unui client mai bună decât își imagina în momentul în care îi cunoști așteptările. Află cât de repede se așteaptă să vândă casa și pentru ce sumă. Apoi faceți împreună analize comparative și recomandă-le un preț de listare. Vorbiți și despre timpul în care o casă rămâne în piață și despre cât le-a luat vecinilor până au reușit să vândă. Este mai ușor să gestionezi așteptările atunci când ești bine informat.

4. Nu evita conversațiile incomode

Un client va avea întotdeauna obiecții iar succesul tău depinde de capacitatea de a le răspunde în mod corespunzător. Unii agenți evită conversațiile dificile însă problemele ies la suprafață pe parcus. Alege să comunici. Pot fi rezolvate multe aspecte atunci când câștigi cooperarea clientului. Dacă proprietatea este într-o stare proastă, recomandă renovări. Dacă este prea încărcată, sugerează curățarea și eliberarea ei. Dacă mobila este deteriorată, explică importanța restaurării ei. Evitarea acestor discuții îi împiedică pe clienți să facă schimbările necesare pentru a crește șansele unui vânzări. Este datoria unui agent de top sa fie onest, chiar dacă pare prea direct.

Chiar dacă ești un broker cu experiență sau un agent la început de drum trebuie să știi că ai de a face cu un domeniu competitiv în care te poți diferenția numai atunci când oferi servicii de calitate. Sfaturile de mai sus îi vor determina pe clienți să revină pentru următoarea tranzacție.

Leave a Reply