Website profesional: un instrument de bază pentru orice agent imobiliar de top
website agent de top

Website profesional: un instrument de bază pentru orice agent imobiliar de top

Un website profesional poate părea o investiție mare însă beneficiile pe care le aduce sunt extraordinare. Deși este adevărat că potențialii cumpărători sau vânzători pot găsi anunțurile tale pe website-urile de specialitate, un website profesional propriu îți oferă șansa de a te diferenția de ceilalți agenți.

  1. Alege un design simplu dar elegant

Clienții care își doresc să lucreze cu un agent de top caută o experiență diferită iar aceasta începe din momentul în care te găsesc. Ceea ce website-ul tău le transmite are un rol major în ceea ce privește decizia lor de a te contacta sau nu.

Prin urmare, alege un site simplu si elegant, care să reflecte nivelul tau de profesionalism. Lucrează cu un webdesigner cu experiență astfel încât rezultatul să fie cel așteptat. Deși initial este nevoie de o investiție pentru realizarea lui, va avea un rol important în maximizarea câștigurilor obținute ulterior.

Ține cont însă de faptul că mai mult înseamnă mai puțin. O greșeală pe care agenții o fac în mod curent este utilizarea prea multor fonturi, culori si elemente de design.

O regulă ce poate fi aplicată este folosirea culorilor din logo sau alegerii unei culori reprezentative alături de alb și negru. În ceea ce privește fonturile, poți utiliza un font pentru header și un altul pentru restul textelor. Este important ca mesajele să poată fi ușor de citit.

  • Adaugă conținut în mod regulat

Mulți agenți imobiliari reușesc să își realizeze website-ul apoi îl abandonează. Nimic mai greșit. Este vital să ai grijă, în permanență, de el actualizând informațiile și adăugând conținut nou. Nu uita de blog și de posibilitatea de a redacta articole de interes pentru publicul tău. Poate dura destul de mult până când website-ul va fi indexat în Google iar publicarea de conținut, în mod regulat, este o cerință de bază.

Dincolo de indexarea în Google, un blog îți oferă ocazia de a transmite audienței și proespecților informații pertinente care pun în valoare nivelul tău de profesionalism și faptul că ești mereu activ.

Dacă ai un blog integrat în website poți răspunde celor mai frecvente întrebări, comunica trenduri în domeniul imobiliarelor, explica proceduri de bază în procesele de vânzare, cumpărare sau închiriere astfel încât să scutești timp în cadrul discuțiilor sau întâlnirilor. Studiile arată că persoanele care te contactează după ce ți-au vizitat website-ul au citit măcat 3-4 articole de pe blog.

  • Integrează totul în strategia de marketing

Website-ul trebuie să facă parte dintr-o strategie globală de marketing astfel încât să poți beneficia de rezultate reale. Poți lucra cu un specialist on-line sau poți încerca să înveți și să implementezi pe cont propriu. Important este să stabilești modul în care website-ul funcționează, cum ajuți audiență să ajungă acolo, cum monitorizezi comportamentul utilizatorilor pe website și cum faci experiența cât mai plăcută.

  • Realizează o biografie interesantă

În loc să faci o listă cu date și certificări pe care le deții, spune povești legate de experiențele cu prospecții. De ce ai ales să lucrezi ca agent imobiliar? Care e plusul pe care îl poți aduce tu ca persoană. Nu uita, clienții așteptă o experiență și tu faci parte din aceasta. Website-ul îți oferă posibilitatea de a străluci așa că profit de această opotunitate pe cât de mult posibil.

Leave a Reply